Гаряча лінія 24/7 0 800 601 701

1. Зателефонуйте у цілодобову службу медичного супроводу застрахованих в АСКА|VUSO.

Телефони цієї служби – медичного асистансу – вказані у вашій медичній картці, або пам'ятці застрахованого


2. Повідомте оператору про свій випадок. Узгодьте всі свої подальші дії щодо одержання невідкладної медичної або іншої допомоги з медичним асистансом


3. Дійте відповідно до рекомендацій медичного асистансу. Будь-ласка, пам'ятайте: у разі самостійної оплати вартість медичних та інших послуг, не узгоджених з медичним асистаном, може бути не компенсована!


4. Тут можна скачати бланки заяв для отримання виплати за наступними ризиками: смерть та нещасний випадок.

Що треба повідомити медичному асистансу?

  • прізвище та ім'я Застрахованої особи
  • номер медичної картки застрахованого та підприємство, на якому працюєте
  • обставини випадку і суть Вашого прохання щодо медичної допомоги

А якщо довелося сплатити самостійно?

За умовами договору медичного страхування, АСКА компенсує сплачені вами медичні послуги, якщо такі були попередньо узгоднені з медичним асистансом та за наявності необхідного переліку документів.

  • як тільки Вам знадобилася допомога - будь-ласка, одразу звертайтесь в наш медичний асистанс!
  • опишіть ситуацію та узгодьте, що Ви будете самостійно сплачувати за послуги
  • зберігайте всі документи, що підтверджують витрати: довідки клінік, рецепти, чеки і т.п.
  • зверніться в АСКА для оформлення заяви на компенсацію витрат.