Гаряча лінія 24/7 0 800 601 701

1. Зателефонуйте у цілодобову службу медичного супроводу для туристів, застрахованих в АСКА|VUSO.

Телефони цієї служби – медичного асистансу – вказані на вкладиші до Вашого страхового туристичного полісу


2. Повідомте оператору про свій випадок. Узгодьте всі свої подальші дії щодо одержання невідкладної медичної або іншої допомоги з медичним асистансом


3. Дійте відповідно до рекомендацій медичного асистансу. Будь-ласка, пам'ятайте: вартість медичних та інших послуг, не узгоджених асистансом, може бути не компенсована!

Що треба повідомити асистансу?

  • прізвище та ім'я Застрахованої особи
  • назву страхової компанії та програми страхування
  • номер, серію і термін дії Вашого страхового полісу
  • Ваше місцезнаходження та контактний телефон
  • обставини випадку і суть Вашого прохання щодо медичної чи іншої допомоги

А якщо довелося сплатити самостійно?

За умовами договору туристичного страхування, АСКА сплачує за послуги невідкладної медичної або іншої допомоги, організованої асистансом, без участі Клієнта. Ми оплачуємо рахунки за медичні послуги, виставлені асистансом.

Та бувають вийнятки, коли Клієнт сам витрачає кошти на лікування. Ці витрати компенсуються, але тільки, якщо вони узгоджені з асистансом!

  • як тільки Вам знадобилася допомога - будь-ласка, одразу повідомте в асистанс!
  • опишіть ситуацію та узгодьте, що Ви будете самостійно сплачувати за послуги
  • зберігайте всі документи, що підтверджують витрати: довідки клінік, рецепти, чеки і т.п.
  • після повернення додому зверніться в АСКА для оформлення заяви на компенсацію витрат (перелік документів для отримання виплати).