1. Зателефонуйте у цілодобову службу медичного супроводу для туристів, застрахованих в АСКА|VUSO.
Телефони цієї служби – медичного асистансу – вказані на вкладиші до Вашого страхового туристичного полісу
2. Повідомте оператору про свій випадок. Узгодьте всі свої подальші дії щодо одержання невідкладної медичної або іншої допомоги з медичним асистансом
3. Дійте відповідно до рекомендацій медичного асистансу. Будь-ласка, пам'ятайте: вартість медичних та інших послуг, не узгоджених асистансом, може бути не компенсована!
За умовами договору туристичного страхування, АСКА сплачує за послуги невідкладної медичної або іншої допомоги, організованої асистансом, без участі Клієнта. Ми оплачуємо рахунки за медичні послуги, виставлені асистансом.
Та бувають вийнятки, коли Клієнт сам витрачає кошти на лікування. Ці витрати компенсуються, але тільки, якщо вони узгоджені з асистансом!
На цьому сайті використовуються cookies. Продовжуючи користуватися сайтом, Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності.
✖