Гаряча лінія 24/7 0 800 601 701

Що робити, коли стався страховий випадок?
Перший і головний крок - зателефонувати в АСКА!

 

За програмою медичного страхування:

0 800 501 738

(044) 501 22 00


Для туристичних програм: телефон асистансу зазначений на вкладиші до Вашого полісу!


Для інших програм страхування:

0 800 601 701

 

 

* з мобільного номеру, вартість дзвінка за тарифами оператора

 

  • лікарі контакт-центру АСКА працюють 24/7
  • вони викличуть "швидку допомогу" - за потреби
  • порадять клініку, лікаря і запишуть на прийом (більш, ніж 5800 медичних закладів)

 

Як заявити про страховий випадок?

Ви можете подати документи на виплату:

  • при особистому відвідуванні найближчого до Вас офісу АСКА,
  • листом - на адресу Дирекції по виплатах, або на адресу відповідного офісу АСКА в Вашому регіоні.

ЗАВАНТАЖИТИ БЛАНК ПОВІДОМЛЕННЯ

Щоб почати врегулювання ситуації, нам знадобиться Ваша письмова заява про настання страхового випадку та необхідний пакет документів. Це передбачено і прописано у Вашому Договорі страхування.

Для подання пакета документів потрібно вибрати найбільш зручний для Вас варіант.

Важливо! Документи повинні бути в паперовому вигляді з Вашим особистим підписом. Адреси регіональних офісів Ви можете подивитися ось тут.